მედია
კომპანია "სიარესი" ქართული მედიის წინასაარჩევნო კვლევების შუალედურ შედეგებს აქვეყნებს
ავტორი: თეო ტაბატაძე
23 მაისი, 2014. 15:03
ტელე-მაუწყებელთა, ბეჭდური, რადიო და ინტერნეტგამოცემების მკვლევარების შეფასებით, ახალი ამბებისა და თოქ-შოუების შესახებ არსებული მონაცემების გაშუქება, 2013 წლის შედეგებთან შედარებით, დადებითია.
პოლიტიკური სუბიექტების წინასაარჩევნო კამპანიების გაშუქება ამ ეტაპზე ნაკლებად პოლარიზებულია. “სიარესის” ინფორმაციით, შედეგების მიხედვით, თვითმმართველობის არჩევნების წინ ტელემედია დაბალანსებულია.
რაც შეეხება ანალიტიკური სიუჟეტების რაოდენობას, მკვლევართა განცხადებით, პირველი არხი ქართულ მედიასივრცეში წამყვან პოზიციებს იკავებს.
12 თებერვალი, 2016. 00:39
09 თებერვალი, 2016. 23:38
09 თებერვალი, 2016. 18:37
09 თებერვალი, 2016. 18:01
09 თებერვალი, 2016. 12:11
09 თებერვალი, 2016. 12:07
08 თებერვალი, 2016. 20:35
08 თებერვალი, 2016. 16:25
08 თებერვალი, 2016. 12:14
07 თებერვალი, 2016. 15:44
05 თებერვალი, 2016. 12:05
05 თებერვალი, 2016. 11:31
05 თებერვალი, 2016. 11:05
04 თებერვალი, 2016. 12:51