დღეიდან, „Dressup ჯგუფი“ „ლიბერთის“ ლოიალობის პროგრამის „CashBack“-ის პარტნიორი კომპანიაა. მსოფლიოში აღიარებული ბრენდების ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა და აქსესუარების მაღაზიებს „Dressup“ საქართველოში უკვე 25 წელზე მეტია წარმოადგენს.
პარტნიორობის აღსანიშნავად, 9 დეკემბერს „ლიბერთის“ Mastercard ბარათების მომხმარებლებს „Dressup ჯგუფის“ მაღაზიებში ყველაზე მაღალი 50% ქეშბექი მომენტალურად დაუბრუნდებათ. ქეშბექი ვრცელდება ნებისმიერ, მათ შორის ფასდაკლებულ კოლექციებზეც მაღაზიებში:
LEE & WRANGLER - 50% ქეშბექი
LEVIS - 50% ქეშბექი
LACOSTE - 50% ქეშბექი
TOMMY JEANS - 50% ქეშბექი
ETAM - 50% ქეშბექი
JACK&JONES - 50% ქეშბექი
OUTLET - 50% ქეშბექი
ATRIO - 50% ქეშბექი
SAMSONITE - 50% ქეშბექი
GANT - 50% ქეშბექი
GREYDER - 50% ქეშბექი
GUESS - 50% ქეშბექი
KID’S GALLERY - 50% ქეშბექი
MAVI - 50% ქეშბექი
JEANS GALLERY/FACTORY - 50% ქეშბექი
აქციის ფარგლებში თითოეული მომხმარებლისთვის ერთ ობიექტში ქეშბექის ლიმიტი 300 ლარი იქნება. შეთავაზებით სარგებლობისთვის საკმარისია სასურველი ობიექტის შეთავაზების გააქტიურება www.cashback.ge-ზე ან მობილურ აპლიკაციაში და „ლიბერთის“ Mastercard ბარათით „ლიბერთის“ ტერმინალზე გადახდა.
„CashBack-ის და Dressup ჯგუფის დამეგობრება ჩვენი გუნდისთვის განსაკუთრებით სასიხარულოა - „ლიბერთის“ ბარათების მომხმარებლებს უკვე აქვთ საშუალება მათთვის საყვარელ 16 ბრენდში პროდუქცია შეიძინონ მუდმივი CashBack შეთავაზებით. სწორედ ამ სიახლესთან დაკავშირებით დავგეგმეთ ჩვენს მეგობარ და პარტნიორ კომპანიებთან Dressup ჯგუფთან და Mastercard-თან ერთად ყველაზე მაღალი 50% CashBack აქცია, რაც ჩვენი ლოიალური მომხმარებლებისთვის ერთგვარი წინასაახალწლო საჩუქარი იქნება. წლის მთავარი დღესასწაულისთვის „ლიბერთის“ ბარათების მომხმარებელს კიდევ არაერთი სიახლე ელოდება“, - აღნიშნავს „ლიბერთის“ ლოიალობის განვითარების განყოფილების ხელმძღვანელი დაჯი მალაღურაძე.
„ლიბერთის“ ლოიალობის პროგრამა CashBack 500-ზე მეტ პარტნიორ კომპანიას აერთიანებს. CashBack ერთადერთი ლოიალობის პროგრამაა საქართველოში მობილური აპლიკაციით, რომელიც ყველა შეთავაზებას ერთ პლატფორმაზე აერთიანებს.